Unfortunately, Internet Explorer is an outdated browser and we do not currently support it. To have the best browsing experience, please upgrade to a newer browser.
Nærhed til kunden
Global tilstedeværelse: ELA Container ønsker at være tæt på sine kunder for at kunne yde personlig service.
Vis mere
Derfor findes der mange mobile ELA-konsulenter i hele Europa, der kan drøfte det næste rumløsningsprojekt med kunderne ved en gratis personlig konsultation.
Beskyttelse
Godt dækket: Mod et mindre gebyr kan man som kunde forsikre de lejede modulløsninger og det lejede tilbehør.
Vis mere
Ved at tegne en serviceaftale med ELA repareres skader forårsaget af ekstremt vejr, vandforsyningsfejl, hærværk, indbrud og tyveri med det samme.
Serviceaftalen omfatter ikke skader forårsaget af eksplosioner og/eller gas- og kemikalielækager.
Hurtig service: Med en rammeaftale fra ELA kan kunder uden egne rumløsninger have ELAs udlejningsmoduler stående klar på tilkald for at opfylde individuelle behov med kort varsel.
Vis mere
Aftalepartnere nyder godt af faste leje- og transportpriser samt fuld prissikkerhed.
60.000 udlejningsmoduler fordelt på 21 lokationer: Takket være ELA Containers distributionsnetværk er vores modulære rumløsninger tilgængelige med kort varsel overalt i verden.
Vis mere
ELA Container har egne lastbiler, og vores moduler kan derfor leveres overalt på under 48 timer.
Rådgivning og planlægning
God rådgivning fra starten: ELAs medarbejdere hjælper kunderne gennem alle planlægningsfaser.
Vis mere
Lige fra idé til CAD-visualisering. Resultatet er et detaljeret produkt, der samtidig tager højde for de potentielle besparelser ved at anvende ELAs premium-moduler.
Ring til os, hvis du har spørgsmål: ELAs medarbejdere på den tekniske service-hotline besvarer hurtigt og kompetent alle spørgsmål om montering og opstilling af ELA-modulerne.